2015. augusztus 11., kedd

Hana yori dango Final

Hana yori dango A film

Itt is volna a beígért HYD film ismertetője. Aki nem tudja, miről van szó, az olvassa el a korábbi bejegyzésemet a sorozatról: link
Ez a film sok mindenre megtanítja a párokat. Hűségesnek lenni a nehéz időkben bizony elég nehéz feladat, főleg ha a partnered történetesen Domyouji Tsukasa. Lássuk, mit tartogat a film.  


Adatok:

Megjelenés: 2008. június 28.
Időtartam: 131 perc
Rendező: Ishii Yasaharu
Gyártó: Toho Company Ltd. 

Ismertető:

Még a sorozat végén Tsukasa nem épp hétköznapi módon kéri meg Tsukushi kezét. A film az esküvői készületekről szól. De nem a terítéket és díszeket válogatják ki, hanem egy kis kalandban vesznek részt. A Domyouji családban generációk óta hagyomány az esküvőn a "Vénusz mosolya" nevű fejdíszt viselni a menyasszonynak. Azonban a békét megzavarja az, hogy egy sötét alak tör be Tsukushi hotelszobájába, és ellopja a fejdíszt. Hogy megkeressék, több országot átszelve kutatnak. Közben pedig sok viszontagságon mennek keresztül. 

Vélemény:

A sorozat után ez is egy remek alkotás. Sokat izgultam én is a tiarát illetően, és néha őszintén aggódtam, hogy Tsukushi felbontja az eljegyzést. Nehéz éveknek néznek elébe, az biztos. Minden estre jó kis folytatás és befejezés, aki látta a sorozatot, mindenképp nézze meg! 

SPOILER-es vélemény:

Először csinálok spoileres véleményt, de mindenképp el kell mondjam, hogy a csavar nagyon meglepett. Mikor már kedztem izgulni, hogy meglesz-e a tiara, kiderül, hogy ez csak egy próba volt. Nagyon jó ötletnek tartom, hogy a szülők bevállalták ezt, hiszen az elkövetkezendő életüket együtt fogják leélni, érdemes lenne megbizonyosodni ennek a következményeiről. 

Szereplők:

A főszereplők változatlanul megmaradtak, Tsukushi és az F4. Ezért róluk többet nem is mondanék.


Akinek tetszett a sorozat, annak valószínűleg a film is tetszeni fog! Tökéletes befejezés! Köszönöm, hogy elolvastad, látogass el máskor is!

Kapcsolódó cikkek:
Hana yori dango
HYD vs BOF
Summer Romance Shines in Rainbow Colors (MatsuJun)

2 megjegyzés:

  1. Kedves Noémi!

    Hol lehet megtekinteni a filmet?
    Kerestem interneten, de sehol sem találtam fent egyben (akár magyar akár angol felirattal)
    Köszönöm előre ha tudsz segíteni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! szerintem én anno indavideon néztem, de ott úgy látom nincs fent egyben. mostanában a dramanice-ra kaptam rá, ott nagyon sok minden fenn van, egy másik oldal pedig a kissasian ahol szinte mindent megtalálsz (bár sajnos van pár, amit hiányolok, de elég tartalmas)

      Törlés

Szkielet Smoka Zaczarowane Szablony